tux-nie-man tux-nie-man
155
BLOG

Analiza stanu Państwa - raport obywatelski

tux-nie-man tux-nie-man Polityka Obserwuj notkę 13

 

Czołem Waćpaństwu!

Człowiek prosty jak ja husarz, któren wroga rozpoznaje w lot i wie, że skoro wróg, przeto prać go wprzódy w pysk należy nim się mówić zacznie, oszołomiony pozostaje pod natłokiem tylu nieprawdopodobnych i złych rzeczy, które dzieją się w jego ukochanej Ojczyźnie - Rzeczypospolitej Polskiej.

Rekontra był mnie natchnął przyznaję bezpośrednio, w ten sposób, że aż mu się nie chciało tego rozbrojenia Polski przez wrogów opisywać, który jest widoczny dla każdego, kto poza medialną pianą, krytycznie się otoczeniu przyjrzy.

Taką inicjatywę chciałem zaproponować, obywatelską, rodem z tradycji przodków czerpaną, bo skoro źle się dzieje z naszą rzeczą, Rzecząpospolitą, zatem należy ustalić stan wyjścia, stan zastany i początkowy, po to by go zacząć obywatelsko z zapaści i zagrożenia wyprowadzać. Na Sejm i Senat nie liczę.

Pospolite ruszenie niejako proponując, upraszam wszystkich rodaków dobrej woli, aby pomogli mi zgromadzić obiektywne dane na temat stanu naszego Państwa. Czy tego typu analizy są robione (poza parlamentem)?

Czy ktoś z Waćpaństwa spotkał się z podobnymi analizami stanu Państwa Polskiego?

Proszę o pomoc w uzupełnieniu i rozwinięciu poniższych domen, na których można by się skupić.

1. Stan gospodarki (własności i bankowości).

2. Stan bezpieczeństwa (wojska, policji, kontr- i wywiadu i innych służb tajnych).

3. Stan instytucji państwowych (służba zdrowia, edukacja, nauka).

4. Stan infrastruktury (drogi, koleje).

5. ? co jeszcze?

Odeślijcie mnie proszę do danych, które chociażby rozproszone jednak gdzieś być muszą w Internecie? Może ktoś z was dysponuje, nawet szczątkowymi analizami poczynionymi na własna rękę?

 

Wnoszę o pomoc ponad podziałami politycznymi, no chyba, że komuś nie na rękę życie w Polsce.

tux-nie-man
O mnie tux-nie-man

Get your own Box.net widget and share anywhere!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka