tux-nie-man tux-nie-man
105
BLOG

List Otwarty do Sz.Pana Skalskiego

tux-nie-man tux-nie-man Polityka Obserwuj notkę 10

Szanowny Panie Skalski!

Od niedawna goszczę na salonowych 24/7 łamach i z pewną dozą nieśmiałości, jako żółtodziób, ucieszywszy się niezmiernie, z odnalezienia również Pańskiego blogu tutaj, postanowiłem w formie otwartej skreślić tych kilka słów.

Jakże się cieszę niezmiernie, że mam daną możliwość, czytania Pańskich wpisów Panie Skalski, osoby która dzięki niezłomnej postawie i pracy u podstaw dla naszej umiłowanej Ojczyzny, mieni mi się jako godny wzór do naśladowania. Zafascynowany historią wojskowości i oręża Polskiego, zawsze uzurpowałem sobie prawo, do nazywania Pana, Panie Skalski, autorytetem oraz człowiekiem skromnym a uczciwym, pełnym tajonej energii patriotycznej. Od tej strony rzeczy pojmując, szokujące jak dla mnie są słowa oszczercze kierowane pod Pana, Panie Skalski adresem, przez ludzi bez kręgosłupa, miałkich i leniwych umysłowo, niejednokroć bliskie zniewagi, które Sąd Honorowy rodem z II RP rozpatrywać powinien w trybie pilnym!

Przyznam, że od czasów szkoły podstawowej, kiedy szczylem będąc, przemierzałem półki nie aż tak rozleglej biblioteki szkolnej, zapałałem do Pana, Panie Skalski, miłością czystą i uwielbieniem niewinnym, właściwymi dla młodzieży szukającej wzorców bohaterów do naśladowania. Przeczytałem Pańską książkę, Panie Skalski, i ze wzruszeniem stwierdzić muszę, że pozytywne treści które z niej wyniosłem, tkwią w mej podświadomości po dziś dzień, ułatwiając podejmowanie moralnie dobrych decyzji życiowych.

Panie Skalski, kończąc, chciałbym raz jeszcze podkreślić, że do dziś pozostaję pod wrażeniem Pańskiej książki pt. „Czarne krzyże nad Polską”.

Pozdrawiam bardzo serdecznie...

tux-nie-man
O mnie tux-nie-man

Get your own Box.net widget and share anywhere!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka