tux-nie-man tux-nie-man
76
BLOG

The Wachowski Brothers

tux-nie-man tux-nie-man Polityka Obserwuj notkę 13

Animacja podstawą rzeczywistości. „Szklana pogoda, szyby niebieskie od telewizorów”*...

Do serca przytul Aibo ( http://support.sony-europe.com/aibo/ ), weź na kolana Hasbro FRFkota ( http://www.hasbro.pl/mcp.php/pl/app/product/details/89/1127/index.html ) – ściskając w ręce kufel (z piwem) zielony, włącz i gap się w program byle jakiego TV

.........................**  N.

Oto wzruszeń i plastikowej miłości szczyt. Choć radosny śmiech tutaj przypomina raczej sardoniczny grymas Gothamowego Jokera (chylę kapalina Waszmości Lachu+ baciarze!)...

Zapewne widzieliście już obrazkowy konkurs Lacha+, któryż to pozbawił mnie na dłuższy czas oddechu. Tak, przyznaję się, że zobaczywszy Tusku, lalkę Barbie oraz Dodę w jednej ramce, doznałem takiej głębi palpitacyjnego chichotu, że z otchłani wyjrzałem dopiero dziś... W języku mojej 9-cio letniej Córki nazywa się to: „głupawką”. Gdybyż ta ramka jednakowoż okazałą się klepsydrą... ehhh... Marzenie omalże ściętej głowy, a Nicpoń nie grzmi?! Daj Bóg zagrzmi kiedyś z obu luf naraz...

Oto chichot złośliwej historii. Maryla pewnikiem znowu waląc parasolką ku pamięci i opamiętaniu, zdemaskuje tego czy owego sk....na, Michael rozprawi się swadnie a sensownie z resztkami.. a reszta?

Reszta przygryzie wąsa, bądź rękę, zaklnie szpetnie po francusku, i  dopisze czego wirtualistość nie dopowiada nigdy... Neospazmy, asraele i inksze mendy zaś, pogryzając paluszki „podyskutują” w ich mniemaniu, starając się sprowadzić na swój niskoplenny poziom i pokonać doświadczeniem, poczem upewniwszy się, że nikt nie widzi, odpalą niebieskie szkiełko bądź po raz 10-ty zajrzą do zakupionej rano Tej Gazety, w której ze spożywczaka przynieśli wędzonego szprota na kolację, by naładować infoterie do dalszych dyskusji... Kiedyś „elektryk” Wałęsa był w tym dobry, śmigał między wózkami i sprawnie wymieniał puste na pełne baterie...

Ehhhh – chandrę dzisiaj mam... To pewno dlatego, że odświeżyłem sobie wizję Matrixa z wszystkich 3 części, pod rząd je oglądając.

The Wachowski Brothers... A ja zawsze głupi myślałem, że zdolnych do jakichkolwiek zmian (przynajmniej w RP) jest dwóch bliźniaków... A tu patrzaj Pan., okazuje się że bliźniaków naprawdę władnych (bo poza wizualizowanym szkiełkiem niebieskim) jest TRZECH!

Zaraz, zaraz, ale mamy tylko dwóch! Andy i Larry!

 

 

A Mietek od Bolka? TOŻ TO TRZECI Z NICH!

 

Czy już nauczyliście się czytać płynnie kod Matrix-a?

 

Czołem Waćpaństwu i szkiełkowiczom!

 

PS Polecam w box-ie po prawej dziś świeżo dograny kawałek świetnego Rage Against the Machine – Wake up. Dla odbiorców „niebieskich szkiełek kontaktowych” oraz funkcjonariuszy MO -  To z tej sceny gdy w I-szym Matrixie Neo wychodzi z budki telefonicznej... ;)

 

PS2 Lachu+ zajazdu Waszmość dokonaj w Podbeskidzie! Uciechy będzie co nie miara! ;)

tuxman@op.pl

* z dzieł wiekopomnych grupy Lombard 

** po usunięciu tychże kropek następuje niesamowita Distaloniunkcja liter sklejających się podstępnie w jedno CAŁUM TRZY literowego akronimu...
tux-nie-man
O mnie tux-nie-man

Get your own Box.net widget and share anywhere!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka